10 Şubat 2008 Pazar

yalancı tavuk göğsü


ölçüler
3 çorba kaşığı un
6 su bardağı süt
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
işlemler
1-Un, kısık ateşte karıştırarak sararmadan hafif kavrulur.
2-şeker karıştırılmış soğuk süt birden konup karıştırılır.
3-Hafif ateşte 5 dakika karıştırarak kaynatılır.
4-Ateşten alınır.Vanilya katılır.Mikserin hızlı devri ile 15 dakika sürekli çarpılır. (benim mikserim olmadığı için blendırla daha az zaman çarptım ama benim tatlım biraz köpük köpük oldu.resimde belli olduğu üzere) sıcakken kaselere konur.
Bu tarifi Nemide toğrul hanımefendinin "ev için pratik bilgiler yemekler" kitabından yararlanarak yaptım tavsiye ediyorum lezzetli oldu.

Hiç yorum yok:

yazarlar

bu site çok ilginç ve çocuklar için eğlenceli

Fare İle Çizinler Desenler
fizikbilim.com - 18 03 2008
Hayrettin Karaman`ın Web Sitesi