7 Kasım 2008 Cuma

sonbahar gülleri

cumhuriyet bayramında ailecek gezmeye gittik.kızlar teleferike binmek istiyordu uzun zamandır ama bir türlü bir fırstını yakalayamamıştık.
Bunun için bugün çok uygundu. Üstelik hava da şahaneydi.önce lunaparka gittik. çarpışan arabalara bindik.(çünkü diğer oyuncaklara binmeye cesaret edemiyorum.)
çocuk parkında eğlendik.bu fotoğrafta o parktan bir hazan gülü...
neyse sonra teleferiğe bindik. ben daha önce (yıllaaaaaaaaar önce yani) İzmir'de binmiştim.
ama bu kez öyle korktum ki...
avuçlarım terledi. biletimiz de gidiş-dönüş almış eşim.
bizden başka bi aile daha vardı. ben eşime estergon kalesindeki durakta inelim dedim.
o da korktun mu dedi. yok canım korkmadım da... hani biraz da kale taraflarında gezeriz filan diye kapatmaya çalışıyorum çocuklar tedirgin olmasın diye sağolsun o da inadına konuyu açıyor. tabi diğer aile de benden cesaret buldu meğer onlar da korkmuş. ..
eşim diyor ben inmem hem korkacak bişey yok
yok ben illa incem..
bizimkiler bana gülüyor filan derken kale tarafına geldik baktım diğer aile iniverdi.halbuki onların da gidiş-dönüştü...
ama ben kaldım çünkü bizimkiler i ikna edemedim..
başta büyük kızımı ikna edemedim .
dönüşte ailecek kaldık. ve ben biraz biraz korkumu attım.ve böylece başlangıça döndük.
herhalde ben uçağa filan da binemem...
illa ayaklarım yere basacak.
çocuklar o gün çok eğlendi eve dönmek istemediler hiç.
güzel bir gündü velhasıl...

Hiç yorum yok:

yazarlar

bu site çok ilginç ve çocuklar için eğlenceli

Fare İle Çizinler Desenler
fizikbilim.com - 18 03 2008
Hayrettin Karaman`ın Web Sitesi