12 Kasım 2008 Çarşamba

minik tatlı


beyaz renkli tatlı bizim minik tatlı. diğeri pastane tatlısı. arkadaşım getirmiş gelirken sağolsun. ben de ikisini bir servis ettim. bu tarifi 29, pdçe etkinliğini düzenleyen karabiberin mutfağına
gndermek istiyorum. kolay gelsin diyor ve tarife geçiyorum.


malzemeleri
şerbetini anlatmak istiyorum önce. çünkü şerbeti kaynatılmadan yapılıyor.
3,5 su bardağı şeker
3,5 su bardağı suyla
şekeri eriyene kadar karıştırılp bir kenara alınır.
1 çay brdğ şeker
1 çay """" sıvıyağ
1 çay """" yoğurt
2 yumurta
1 paket kabartma tozu
veee
aldığı kadar un
karıştırılıp minik parçalar halinde koparılıp şekil verilir.
hurmaya benzer bir şekil diyiim ben
tepsiye dizilir ve 180 drc fırında kızarana kadar pişirilir.
ben arkadaşa drcsini sormadım 200 derecede pişirmeye kalktım altı çok kızardı ama üstü beyazken almak zorunda kaldım
neyse...
uzatmayayım
fırından çıkınca 2 dakika sonra şerbeti tepsiye döküyoruz işte bu kadar
afiyet olsun
çok lezzetli ve pratik.
şiddetle tavsiye ediyorum :)

Hiç yorum yok:

yazarlar

bu site çok ilginç ve çocuklar için eğlenceli

Fare İle Çizinler Desenler
fizikbilim.com - 18 03 2008
Hayrettin Karaman`ın Web Sitesi