29 Nisan 2008 Salı

yazı var, görüntü yok

bugünlerde bilgisayarımda bazı sorunlar var.neden bilmiyorum resim bilgilerini okuyamıyor. dolayısıyla bilgisayarıma yeni resimlerimi ekleyemiyorum ve bloğuma tabii ki. bu sorun ne zamana kadar çözülür bilemiyorum.
biz bugün ne yaptık annemle onu anlatayım. 3 tepsi baklava ve birsürü katmer. haşhaşlı katmer, tahinli katmer...
ama yağları kızdırıp baklavalara döktüğümüz için bütün ev yağ kokuyor.her ne kadar aspiratörü açtıysak da doğrusu ev hala yağ kokuyor. bu yüzden katmerleri afiyetle lüpletemedik.hani kokusundan doyduk diyorlar ya! bizimki o hesap oldu. yarım katmer, 1 bardak ayran...E akşam yemeğinde yeter.
ne güzel resimlerini çekmiştim. küçük kızım da anneannesine ardım etti. inanamazsınız çok maharetli bir kız olacak hiç anasına çekmemiş. annem ona bir baklava bezesi bir de merdane verdi. arada bir de çevirdi ki hep aynı yöne büyümesin müstakbel yufka yaprağı diye... hamarat kızım bezeye merdaneyi bastıra bastıra servis tabağı kadar büyüttü. sonra annanesi onu usta usulü incecik açtı.ama bu kız böyle zemin bulsa 10 seneye kalmaz beni mutfaktan atar kendi işlerin başına geçer görünüyor. çünkü daha şimdiden kimsenin yaptığını istemiyor. her şeyi ben yaparım diyor. bu kız yarın beni de beğenmez mi ola acaba?... Allah korusun

Hiç yorum yok:

yazarlar

bu site çok ilginç ve çocuklar için eğlenceli

Fare İle Çizinler Desenler
fizikbilim.com - 18 03 2008
Hayrettin Karaman`ın Web Sitesi