29 Nisan 2008 Salı

oktay ustanın elmalı baklavası

şimdi bizim baklavaların resimlerini ekleyemedik ya. ben de diğer sayfalardan bir güzel baklava resmiyle ağzınızı sulandırayım istedim.onun için oktay ustanın eski sitesinden bir resim bulup buraya ekledim.bu baklavada fındık ve elma varmış tarifine şöyle bir göz gezdirdim.ilginç geldi bana.biz de tepsilerden birini tereyağı ile yağladık bu resimdeki gibi yağda yanmalar oldu. bence en güzeli ve hafifi sıvıyağ. bir de bizim baklavanın özelliği sevgili Ayşe teyzemin elleriyle yapmış olduğu nişasta"ellerine sağlık teyzeciğim :) "
seneye ben de isterim. ve bir özelliği de baklavanın kıtır kıtır olması için içinin çeke çeke pişmesi ağır ateşte yavaş ama uzun süren bir pişirme yapılması. hal böyle olunca tereyağı buna çok fazla dayanamıyor. herneyse bu yazıları okuyan da beni baklava uzmanı sanacak.ben sadece annemin taktiklerini aktarıyorum.yarın lazım olursa ben de burdan bakıp hatırlayabilirim. internetim olan heryerde tabii......

Hiç yorum yok:

yazarlar

bu site çok ilginç ve çocuklar için eğlenceli

Fare İle Çizinler Desenler
fizikbilim.com - 18 03 2008
Hayrettin Karaman`ın Web Sitesi