2 Nisan 2008 Çarşamba

aaah güzel bahar


şu güzelliğe bakar mısınız...
hava muhalefeti nedeniyle verdiği caaanım pozu biraz eksik görünüyor ama kendisi bi şahane.
Bursa'da botanik parkta görüntülemiştim bu güzeli. epey mücadele etmiştim heybetli bir fotoğrafını çekmek için ama görüldüğü gibi rüzgar izin vermedi.Bursa botanik parkta en çok japon bahçeleri merakımı celbetmişti ama umduğum gibi değildi. ben daha şaşaalı bir manzara bekliyordum ama... neyse ben gitmeyeli belki daha bi güzelleşmiştir çünkü bu resim yaklaşık 3 sene önce çekilmişti.ama genel itibarıyla güzel bir park çok zevk alarak gezmiştim. Hele bir de bisiklet turum var ki...
botanik parkta 15 dakikalık, yarım saatlik bisiklet kiralamak mümkün. ben de bir bisikletsever olarak bu fırsatı hiç kaçırmadım doğrusu.çeşitli bisiklet alternatifleri var mesela bebeğini önündeki sepete bindirip gezebileceğin bir türü var.mesela arka arkaya 2 kişinin pedal kullanabildiği bisiklet var ve mesela 3 tekerlekli bisiklet var. benim küçük kızım ela henüz birkaç aylık olduğu için biz kendi ailemize uygun bir bisiklet bulamadık ve ben tek bayan bisikletine atlayıp çiçek bahçelerini turladım ve süremin bitmesine yakın döndüğümde eşimle yolda karşılaştık.çünkü o benim için endişelenmiş ve kızları bırakıp peşime düşmüş.düştüm filan sanmış canımcığım. beni karşıdan gelir görünce ferahladı adamcağız. güzel bir bisiklet turuydu.
arkasından da botanik parkın hemen önünde mangalımızı yakıp piknik yapmıştık... Hey gidi günler...
şimdi ankaradayım ve doğru dürüst pikniğe gidemiyoruz.
şimdi havalar güzelleşti ya...
gerçi birkaç gündür epey soğudu ama pikniğe gidemeyecek kadar da soğuk değil bence.
neyse en kısa zamanda bir piknik ayarlamam lazım. anlaşılan iş başa düştü...

Hiç yorum yok:

yazarlar

bu site çok ilginç ve çocuklar için eğlenceli

Fare İle Çizinler Desenler
fizikbilim.com - 18 03 2008
Hayrettin Karaman`ın Web Sitesi