22 Haziran 2009 Pazartesi

merhaba arkadaşlar.
uzun zamandır bloğumu güncelleyemiyorum.
nedenini merak edenler olabilir diye küçük bir açıklama yapmak istiyorum.
artık internete bağlı değiliz.
bu nedenle yazılarıma ara vermek zorunda kaldım.bu ara daha ne kadar devam edecek bilemiyorum ama şu an tatile çıktık.bulduğum ilk fırsatı değerlendiriyorum. ama eve dönsem bile kışa kadar sayfamı sık sık güncelleyemiyeceğim. çünkü eve döndüğümde evin büyük bir tamirat tadilat işi olacak derken boya-badana e o bitince de ramazan arkasından bayram en nihayetinde de okullar açılacak..............
falan filan....
ama fırsat bulduğumda sizlerle beraber olabilmek dileğiyle....
bana msj bırakan bütün arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim..

2 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;21.08.2009--05.09.2009 Tarihleri arasında “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3 “OLACAKTIR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HER TÜRLÜ TARİF YOLLAYABİLİRSİNİZ İSTER SALATA İSTER YEMEK İSTER GUZEL BİR SOFRANIZI BİZİMLE PAYLŞAŞMAK İSTERSENİZ MUTLULUK DUYACAĞIM . TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..

servis dedi ki...

Bloğunuzdan oldukça faydalanıyoruz yazmış olduğunuz makaleleri arkadaşlarımızada tavsiye ediyoruz. Estetik burun ameliyatı firmamız çalışmalarınızda kolaylık diler.

yazarlar

bu site çok ilginç ve çocuklar için eğlenceli

Fare İle Çizinler Desenler
fizikbilim.com - 18 03 2008