22 Haziran 2009 Pazartesi

merhaba arkadaşlar.
uzun zamandır bloğumu güncelleyemiyorum.
nedenini merak edenler olabilir diye küçük bir açıklama yapmak istiyorum.
artık internete bağlı değiliz.
bu nedenle yazılarıma ara vermek zorunda kaldım.bu ara daha ne kadar devam edecek bilemiyorum ama şu an tatile çıktık.bulduğum ilk fırsatı değerlendiriyorum. ama eve dönsem bile kışa kadar sayfamı sık sık güncelleyemiyeceğim. çünkü eve döndüğümde evin büyük bir tamirat tadilat işi olacak derken boya-badana e o bitince de ramazan arkasından bayram en nihayetinde de okullar açılacak..............
falan filan....
ama fırsat bulduğumda sizlerle beraber olabilmek dileğiyle....
bana msj bırakan bütün arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim..

Hiç yorum yok:

yazarlar

bu site çok ilginç ve çocuklar için eğlenceli

Fare İle Çizinler Desenler
fizikbilim.com - 18 03 2008
Hayrettin Karaman`ın Web Sitesi