19 Eylül 2008 Cuma

Annemden ne öğrendim?


Annemden ne öğrendim?


Diyalog Kurmayı Öğrendim:
- Sana birşey sorduğumda cevap ver!..
- Ne söyleyeyim annee?
- Sus! bana cevap verme!!!



Tıp bilgilerini öğrendim: “Gözlerini şaşı yaparken birgün öyle kalıvereceksin, göreceksin gününü.. ”

Olgun olmayı öğrendim:
“Bu tabağın hepsini bitirmezsen büyüyemezsin...”

Genetik bilgileri öğrendim:
“Sen de o lanet olası babana çektin...”

Bilgeliği öğrendim:
“Benim yaşıma gel de anlarsın o zaman... ”

Sabırlı olmayı öğrendim:
“Baban eve gelsin, sen görürsün....”

Hakkımızı alacağımızı öğrendim:
“Eve vardığımızda ben bilirim sana yapacağımı...

Adaleti öğrendim:
“Birgün senin de çocukların olacak. İnşallah onlar da sana, senin şimdi bana yaptıklarını yaparlar....”

İyi yapılmış bir işi takdir etmeyi öğrendim:
“Bana bakın, çıkın birbirinizi dışarda gebertin, evi daha yeni temizledim...!!!”

Duaların gücünü öğrendim:
“Yat kalk dua et ki baban müzik setinin bozulduğunu farketmedi...”

Zamana karşı yarışmayı öğrendim:
“O oyuncaklarını topla yoksa bi tekme attığım gibi hepsini karşı sahilden toplarsın...”

Mantıklı düşünmeyi öğrendim:
“Ben öyle diyorsam öyledir...!!!”

İleri görüşlü olmayı öğrendim:
“Çıkmadan önce temiz bi çamaşır giy...yolda Allah korusun başına bişi gelir, etrafa rezil olursun.”

Hayatın trajikomik yanlarını öğrendim:
“Sen daha orda gülmeye devam et, birazdan ben seni tam güldürücem...”

Hayatın çelişkilerle dolu olduğunu öğrendim:
“Kapa çeneni ve çorbanı iç...!!!”

Dayanıklı olmayı öğrendim:
” O ispanak bitene kadar sofradan kalkmak yok...!!!”

Hava raporu tahmini yapmayı öğrendim:
“Şu dağınıklığa bak...yabancı biri görse odanın ortasından kasırga geçmiş sanır...”

Abartmayı öğrendim:
“Sana 500 bin defa söyledim kirli ayakkabılarınla içeri yürüme diye..!!”

Davranış psikolojisi öğrendim:
“Babana çekeceğine biraz bana çekseydin nolurdu ...”

Olağanüstü durumlara hazırlıklı olmayı öğrendim:
“Dinleme bakalım anne sözünü dinlemee...!!! ‘Kafana meteor düşecek kenara çekil’ diye bağırsam onu bile dinlemezsin di mi......!!!!”

Kıskanmayı öğrendim:
” Dünyada senin annen baban gibi mukemmel bi aileye sahip olmayan kaç milyon çocuk var biliyo musun...???”

2 yorum:

Jasminskager dedi ki...

Canim paylastigin icin tesekkurler ,ne guzel ifade etmissin.

izmirli dedi ki...

yaa bende seninle gülmeyi özledim akşam akşam güldürdün beni iyimi çok güzel çooook.

yazarlar

bu site çok ilginç ve çocuklar için eğlenceli

Fare İle Çizinler Desenler
fizikbilim.com - 18 03 2008
Hayrettin Karaman`ın Web Sitesi